Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

söndag 25 juli 2010

Det brinner i vattnet

Se nedersta bilden först
Tänk vad lila o orange är vackert tillsammans i naturen

Minns inte när jag senast skulle ha sett något sådant  

Och på västersidan var det som eld  på både himmel o hav

Men igår kväll tog nog färgerna ut allt dom kunde plötsligt blev allt på södersidan lila

Plötslig såg jag en mink som simmade över vattnet, tyvärr hann jag inte få med den på bild 

Det var endast 12 grader varmt

Då ni andra sover är jag ute o fotograferar bilden är tagen halv ett på fredagsnatten
Jag ar nog tagit andra bilder än solnedgångar,men nu är min semester slut så jag ska väl presentera dom någon annan kväll .Har nog läst alla era bloggar men tyvärr inte hunnit lämna kommentarer  .Har nog tyckt synd om alla Norge vänner som inte fått någon sommarvärme .Nu har det kommit några mm regn men borde komma mycket mer då jag tittar på min blommor som  lider i torkan.Oj, i  mitt nya bloggsystem märker jag att ni borde börja läsa nerifrån, kanske jag får allt rätt nästa gång!

7 kommentarer:

  1. FANTASTISKT ...
    Naturen är underbar!

    SvaraRadera
  2. Förtrollat vackert!
    En romantisk stämning kan man kanske kalla det.

    Kramar Monica

    SvaraRadera
  3. Å vilka fantastiska bilder, jag tog några liknande bilder på orange himmel häromkvällen men det blir ju otroligt effektfullt när det speglar sig i vattnet. Tack för titten här hos dej, jag tittar in snart igen. //kram maria

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder du har! Värmen lär ju fortsätta så vi får väl njuta de lediga stunder vi har.
    Ha det så skönt
    Marianne

    SvaraRadera
  5. Visst kan solnedgångar vara magiska! Nu har du text under bilderna, bravo! Vi hoppas på många solnedgångar ännu! Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga bilder du knäppt med kameran. Själv var jag också ut med den i lördags på senan.
    Härlig sommar vi har i år. Det är bara att njuta!!!

    SvaraRadera
  7. For noen fantastiske bilder, utrolig vakkert.
    Nå er vi hjemme igjen og vi har sommer og sol.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem fra Mio

    SvaraRadera