Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

onsdag 28 juli 2010

Hålligång Selma

Trevligt att du tittar in till mig !

Ni minns väl badbruden Selma ,hon som simmar o  viftar på svansen .Hon är varje dag full  med glada upptåg,vi får skratta åt hennes funderingar varje dag. Dagens bilder kan vara lite suddiga men det beror på den snabba Selma.

I bland   gör hon sina egna sovplatser ,som här under bordet där en dyna råkat falla ner.

Slöfockar vi ska ju kasta boll !

Här hann jag inte med bollen !(fotografen)

Hon är så snabb att man inte hinner se ,det här är bara en lyckträff att jag fick henne med på bild !Nämnas kan att den här rasen används att fånga giftormar o skorpioner på flygplan  i sådana länder där de finns.de har också ett enastående balans sinne har sett på TV när de står på en surfingbräda  efter en båt.

 Hon fångar bollen med munnen!

Selma kastar bollen vid fötterna eller sätter upp den i famnen 

Då bollen placeras vid fötterna är det  bara att kasta. 

Ibland måste man ta en paus i värmen .Fast kanske vi kan ta ett dopp i sjön !

3 kommentarer:

  1. Så skjønn, herlige bilder av skjønne Selma.
    Synes også det er så herlig å ha hund, da kommer man seg ut på tur.
    Ønsker deg fortsatt fine sommerdager.
    Klem fra Mio

    SvaraRadera
  2. Ja hon håller verkligen er i gång! Jag tror att jag är för gammal för en hund! ;o)
    Men nu har du hittat en jättefin layout som passar dig! Bravo! ♥

    SvaraRadera
  3. fin vovve! det är knappt en lugn stund i huset med henne, ser jag ;)
    njut av sommarvärmen som utlovats tills idag!

    SvaraRadera