Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 30 augusti 2010

Vad tror ni den här gubben heter?

 Ser ni näsan munnen o ögonen när den svävar   över  skyn.Fredagskvällen bjöd igen på en färgstark upplevelse när vi kom ut till ön.

 Solen lägger sig bland molnen.

 Och ger guld i vattnet.

 Samma motiv i olika avstånd

Man kan se av färgerna att det är ganska kallt
 Är det här en runda bordet konferens på hög nivå? 

 

 Kanske en av sommarens sista solnedgångar i min kamera.

 Fotade äpplen med blixt det blev effektfullt. 

 Flugsvampen på fredagskvällen blev lite

 större till söndagen ,den har ju samma färger som solnedgången.Det här var mina fria fantasier från fredagens foton.Kanske blir det mera imorgon,ha det så bra!

6 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har!Alldeles underbara bilder!Helt fantastiska solnegångar och bilder på moln är även jag förtjust i. Trist med doftallergi.
    /Sanna

    SvaraRadera
  2. Vilka bilder, vilka bilder!
    Dom är sådana eller är dom photoshoppade? Nä, jag tror det var så vackert! Fantastiskt!
    Vi har haft lite för lite sådana vackra vyer hos oss i sommar.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Fantastiske bilder av solnedgang og skyer.
    Likte veldig godt bildet av Gubben.
    Ønsker deg en fin mandagskveld.
    Klem fra Mio

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt vackert! Molngubben var riktigt häftig!
    Ha en fortsatt trevlig vecka!
    //Margot

    SvaraRadera
  5. Så vackra solnedgångar! Jag vägrar släppa taget om dem ännu!
    Hoppas du har en bra vecka! ♥

    SvaraRadera
  6. Du har nog en förmåga att få fina bilder, de är jättevackra.

    SvaraRadera