Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

torsdag 14 oktober 2010

Mera kläder

 Igår kom det igen många lådor med kläder (8) ,det kom värmande fleecedräkter,röd jacka med grå byxa o turkos jacka med grå byxa st M-XXXL


 Rutiga skjortor,här en tunika modell med stråveck,

 detaljbild,

 Trikå blusar mad skjortinlägg,st M-XXXL

 detaljbild,

 Fleeceväst endast i svart

 Bomulls skjortor ,lila o blå st M-XXXL


 Måste bara köpa denna vackra cyklamen när vi var på vårt veckohandlande i går kväll,

 Ups... nu blev bilderna vrida på huvudet bilder igen, man det kan väl vara bra med lite pausjumppa,Jipii  nu ät dom här julens inspirationstidningar,fantasin har redan börjat arbeta ,jag är ju sådan att jag får så många egna idèer av andras idèer
Ute stormar osnöblaskar för fullt ,här inne är det dags för veckans inpackning av älgkött,ha en trevlig myskväll!

9 kommentarer:

  1. Måste jag oroa mig för att din affärer spricker? De där tidningarna äger jag och det känns tidigt, men man måste ju vara up to date. ;o) Ha en skön fredag! ♥

    SvaraRadera
  2. De där tidningarna har jag ännu inte bekantat mig med... Verkligen kul att se efter nya ideer därifrån och julen närmar sig... Jag brukar alltid vilja ha nåt nytt till jul. Får se vad det blir i år?

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  3. ååå. älggryta kan jag längta efter. Min släkt i Dalarna och Vilhelmina bjuder alltid på det.
    Jag gillade skjortorna väldigt mycket.
    Roligt att få se lite kläder i bloggarna ibland..
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så mycket fint du fått in! Ja de där tidningarna har jag också. Inspiration hämtar man gärna :)
    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  5. Jag köpte Julmagasinet igår men den andra tidningen fanns inte. Får spana efter den en annan dag. Ojojoj så mycket idéer man kommer få :)

    Trevligt veckoslut till dig!

    SvaraRadera
  6. Precis som Strandviksvillan ovan. 101 idéer får jag leta efter.
    Så mycket kläder du packat upp - härligt!
    Kram

    SvaraRadera
  7. jag hade tänkt köpa tidningarna när jag var och handlade igår, men kunde inte förmå mig att göra det än. och jag som brukar på julkänslor i september. undrar om jag blivit sjuk eller något...
    ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Oj så mycket härliga kläder du visar. Har du affär?
    Allers jultidning köpte jag i dag, tänkte kolla ikväll framför tv samtidigt som jag tittar på Idol, såg som hastigast att reportage från Anna med bloggen My Lovely Things.
    Kram och ha en bra kväll och helg!
    Raina

    SvaraRadera
  9. Tittar in och önskar dig en trevlig helg

    SvaraRadera