Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 19 november 2010

Nu blev mössen två

 Nu blev lilla Tildamusen färdig den fick  en luva,lite rödare om kinderna än den stora ,det är ju så att dom små har mera bråttom så då brukar kinderna få mera färg (kan avslöja att jag fick ett godis  av vakten när jag förde in lilla musen)

 den ena delen av mitt skyltfönster ihelhet

 o så andra halvan

 ljus som jag knöt julband på ,nu märker jag att texten är upp o ned på det ena(hihihi) det är väl så där som jag känner mig nu.

 Hittade en julboll som jag inte visat ,i vitromantiken tecken .
Fredagkväll  somliga har helgledigt andra jobbar imorgon hoppas jag att det är full fart på julgardinshandeln igen .ikväll blir det att slöa lite grann o titta på idol ,synd bara att Elin inte är med längre ,fast dom är ju duktiga dom andra också.Ha det bra!

5 kommentarer:

  1. Nydelige Tildeamus :)
    Fin butikk du har, med så mye nydelig.
    Ha en fin kveld :)

    SvaraRadera
  2. Vilka skyltfönster, underbara och så mycket fint! Och julbollen är fantastiskt vacker.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oh, vad skyltfönstren ser vackra och inbjudande ut!
    Och den där vita julbollen skulle jag också kunna ta. Den är vacker.
    Kramar, Mona

    SvaraRadera
  4. Härligt inbjudande skyltfönster du har! Skulle definitivt sticka mig in där om jag gick förbi. Tilda-mössen är då för näpna. Borde testa att sy sådana också.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Underbara Tildamöss,
    vad roligt (och jobbigt) att ha en egen butik....
    det är nog vad vi alla pysslare drömmer om tror jag.
    kram ullamaria

    SvaraRadera