Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 11 januari 2011

Nya idèer

Jag har en bok som heter'' Lev Livet -det går inte i repris'' därifrån har jag

 tagit de här texterna,o passat in dom på bilderna ,
Det kommer mera av det här men föst måste jag förverkliga min idè färdigt.I gårdagens inlägg missade jag en sak när jag skrev om priserna på jeansen ,det här är beroende av världsmarknads priset på bomull ,som stiger hela tiden nu alla kläder blir dyrare var än de köps,så passa på o inhandla på rea nu.Ha en bra kväll!Denna 11.1-11 dag.

9 kommentarer:

  1. Tänkvärda ord! Alltid roligt att läsa tankar och ord om livet!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  2. Så plötsligt försvann min kommentar....
    testar igen.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Mycket bra skrivit :) och så rätt :)

    SvaraRadera
  4. Precis, man blir inte äldre än man gör sig ;)
    Kram ullamaria
    Ps, min svärmor har köpt tuffa jeans, hon är 80...

    SvaraRadera
  5. Kloka ord, fint skrivna på åldrat trä. ♥

    SvaraRadera
  6. kloka ord att ta del utav.
    Ha det gott:)

    SvaraRadera
  7. Det var kloka ord det! Oj hjälp om klädpriserna går upp 30%. Det är ju massor det. Då blir det verkligen att överväga vad man köper.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Selma är så fin bland kläderna i för inlägget och kläderna ser fina ut också. Så det är gubbveck som kommer att gälla, jaha! Det är snyggt, det är det!
    Och kloka ord kan man aldrig få för många av.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  9. Många kloka ord verkar finnas i den boken, vi borde oftare tänka sådana tankar!

    Ja, detta med priser är ju lite lurigt när vi är beroende av världsmarknadspriser på råvaror, men det är bara hänga med om vi köpa ngt.
    Verkar väl överhuvudtaget som om priser mat och kläder är på väg uppåt, det får inte rusa för fort i svedala nu, för då kan vi ett bakslag i ekonomin.

    Ha det gott!

    annette

    SvaraRadera