Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

söndag 6 februari 2011

Fotorundan i går mera bilder IS

 Av någon konstig anledning igår föll bilden på färjan bort

 Det här är bilder tagna ur sitt sammanhang

I
Is bilder  med olika färg (lekt med is)








 Bilden tagen underifrån


 Trädet täckt med mossa o lavar


 Vägen vi körde efter (skogsväg)



 Det här konstverket är inte i sitt rätta element där det står

 en gammal grävmaskin vid stranden ,men nog är det ett konstverk ,kände  ni igen detaljbilden

 Rost kan vara vackert ,nu var min fotorunda över för denna gång,nu har ni sett att det grå trista bjuder på ljuspunkter också.Idag har det varit delvis sol o moln noll grader ,nu har det börjat snöa igen.min dag har varit en vanlig söndag ,plocka ,tvätta mangla ,koka ,osv ,ha det bra !

7 kommentarer:

  1. Roligt att ta del av din fina fotorunda! Is, rost och mossa... visst finns det mycket vackert ute ;O)

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  2. Kanon fina bilder :) och så härligt att följa med på eran promenad/biltur.Det var riktigt bra bilder :D
    ha en fin kväll
    kram :D

    SvaraRadera
  3. Härlig fotorunda,nog har vintern oxå sin charm!
    Ha det så bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. underbara bilder, nette!
    ha de bra!

    SvaraRadera
  5. Många fina vinterbilder hos dig (igår)!
    Lustigt nog, så hade jag också det! :)
    Ha en fin vecka!
    /Pia

    SvaraRadera
  6. Hej igen! Tack för din kommentar om mitt ishjärta! Jo, det kändes helt fantastiskt att hitta det, nästan så man inte trodde det var sant! :)
    Kul att du vill följa min blogg! :) Jag lägger mig som följare här också och dig i min blogglista, så jag kan se när du uppdaterar! Vad kul att få jobba med kläder i affär!
    Kram Pia

    SvaraRadera