Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

torsdag 31 mars 2011

Fortfarande för många plusgrader

Idag känns det verkligen som någon har kört över mig med det här

om någon undrar vad är ,jo ett schaktblad till traktorn med vatten o sol som bidragande faktor allt kan ju bli konst ,så varför inte.Inatt trodde jag att alla världens flyttfåglar samlats i mina lungor o allt vad där tillhör   sådana oljud hoppas jag ingen behöver höra.Plusgraderna i min kropp var för många redan på morgonen,

Nu är vi trötta på vitt o blått dags att byta färg , samma sak med Gällivarekavajen (fleecetröjan) till något lättare.

Och jag kunde tänka mig att få se allt nytt som kommit in till butiken bara under de här dagarna jag varit borta.Nu känns det som resten av veckan är att vara hemma för min del,ha det bra!!!

13 kommentarer:

  1. stackars dig ... hoppas att du snart kommer att må bättre.... jag har en bekant som tydligen har åkt på samma sak som du för beskrivningen låter lika på de symtom.
    Kryp under täcket och vila upp dig lite nu
    kram

    SvaraRadera
  2. Ojdå, är du sjuk och febrig!? Hoppas du tillfrisknar snart!
    Ja, nu vill man gärna se sig om efter ngt annat att kläs sig i än den "uschliga" fleecen :)
    Krya på dig! /Bea

    SvaraRadera
  3. Trist att du fortfarande är sjuk, hoppas det blir bättre snart. Är det inte influensa ändå?

    Du skrev byta från vitt och blått - sen slog det mig att i kläderna du visar, är det också just mycket vitt och blått! *hi hi*
    Krya på dig!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Du.. klærne er i samme farger som isen og himmelen. Stilig! Skynd deg å bli frisk, nå kommer det litt andre farger. jeg liker blått jeg så jeg er glad for at klærne kommer i den fargen.

    SvaraRadera
  5. Du har fine bilder!
    Bloggtoppen din trodde jeg først var en fillerye, en flott en!

    SvaraRadera
  6. Tog en liten stund innan jag snajade, men får hoppas att dina egna plusgrader normaliseras och likaså de där ute! ♥

    SvaraRadera
  7. Tråkigt med plusgraderna som värmer på fel ställe! Hoppas det ger sig nu... Jag har ännu sviter efter min flunssa och det är si så där en och en halv månad sedan. Det lär vara otroligt segt! Drick varmt och bädda dig under fleecen!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  8. Oj då, fick du en sån långvarig förkylning. Då är det verkligen skönt att vara under täcket!
    Här har dottern frisknat till bra men det är säkert tack vare medicinens hjälp.

    Krya på dig!!

    SvaraRadera
  9. Förstår om du känner dig tillplattad efter en sådan omgång som du går igenom. Hoppas att dina plusgrader går neråt och att de där ute snabbt klättrar uppåt.
    Krya på dig! /SA

    SvaraRadera
  10. hoppas du int behöver bli så långliggandes!
    trevlig april på dej!
    susanne

    SvaraRadera
  11. Måtte den där eländiga febern och bacillen ge med sig snart. Krya på dig kramar:)

    SvaraRadera
  12. Så jobbigt det hörs för dig.
    Jag är snart frisk till 100 procent efter tre veckor.

    Härligt med vårkläder

    Krya på dig

    Önskar dig en fin helg.
    Gunilla

    SvaraRadera