Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 27 juni 2011

Midsommardagen och min musik

Den här familjen skrake såg ni förra veckan med tretton ungar nu räknar vi tolv
Maaamma får vi åka med????????

Macaonfjärilen har tappat en del av stjärtpartiet

Hoppsan,här kommer det delikatesser ,min man sa ,perfekt mat  ,perfekt vin o perfekt väder ,kan det vara bättre.Vi grillade älginrefilè ,rostad färskpotatis o grönsaker,stekta  svampar o en grönsallad .Det var nog mums köttet föll i bitar .

 

 



 

En nostalgibåt

 

 Mera mat abborrarna från nätfisket blev rökta o när man får dom direkt från saltlaken är det mums ,igen

Var o tittade på fåglarna som gått o lagt sig,strandskatan satt ensam på en sten det verkar som om ungarna är borta


Zoomade in hela gänget ,tror att alla är fåglar som mist sina ungar

Det fantastiska molnet

Även i närbild.Det var mera bilder från igår ,nu ska jag försöka länka till Radio Vegas sida min musik ,där finns nu en bild av mig en avklippt sådan (förstår inte varför)I min lista saknas också en låt .hmmm. Min musik sänds ikväll kl 23.03 och imorgon tisdag 13.03 .när man går in på sidan finns en ruta där det står direkt,där kommer man in i sändningen.En nostalgitripp till stor del tillbaka till sjuttiotalet,Det värsta är att höra sin egen röst som man inte känner som sin egen röst .Vi hörs o syns ,ha det bra!!

10 kommentarer:

  1. Fina bilder, god mat och musiklistan ser bra ut! Ska se om jag hålls vaken annars går det ju nya tåg! ;o)

    SvaraRadera
  2. Mm...när sommaren är som bäst :)
    Må gott! /Bea

    SvaraRadera
  3. Wow.....all these pictures are very good, i like the nature picture very much.
    my compliments for this nice work Nette.

    Greetings, Joop

    SvaraRadera
  4. Det er en fryd å sitte her å se på de nydelige bildene dine :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvaraRadera
  5. Älgkötte det är ljuvligt med gott vin när det är tillräckligt mört. Jag hade sparat en bit men det blev havslax i stället.
    Härliga bilder har du även denna gång. Ha det så gott.

    SvaraRadera
  6. Hejsan Nette!
    Tusen tack, idag anlände paketet med din vinst i min brevlåda i Sverige! Jätteroligt och fint var det och välsytt! :) :)

    Vilket moln! Så fint fångat! Stackars fåglar om deras ungar försvunnit, :( men det är ju så det är i naturen.
    Kram och tack!
    Pia

    SvaraRadera
  7. VACKRA bilder! Och så hungrig jag blir när jag hör om godsakerna ni ätit :)

    SvaraRadera
  8. Riktiga godbitar! Fortsätt njut av din fina sommar!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  9. - Hejsan Nette.
    - Nu har jag ju missat ditt radioprogram....
    Men jag får njuta av dina fina bilder i stället.
    - Dagarna går alldeles för fort, trots att de är längre än vanligt.....
    - Ha det så bra !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

    SvaraRadera