Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

onsdag 22 juni 2011

Trevlig midsommar till er alla!

Det här är mitt inlägg för midsommaren ,ser inre vägen ut att leda oss till sommarens höjdpunkt,fast dom första bilderna är tagna för en vecka sedan,vi var till dom öde husen långt bort i skogen
 

 

 

 

 

 

dom här bilderna är från igår kväll då ville det blåsa o regna ,idag har det varit soligt hela dagen ,nu ser det ur som vi ska få sol på midsommarafton också


Vitklöver blommar redan

Det här är vår trädgård sedd från vägen

Plymspirean är nu som vackrast

Min iris som är så ful så den är vacker

Dagliljorna har otroligt mycket blommor iår

Otroligt mycket strul med bloggen ikväll fick inte in bilderna det  på vanliga viset utan fick ta det på HTML klicka på det ovanför inläggnings rutan ni som har problem,hoppas det fungerar.
 Mina bilder ikväll känns midsommar för mig,Imorgon far jag till ön så fort jag blir klar ,butiken är stängd på midsommarafton.
Med liljekonvalj buketten vill jag önska   er en trevlig midsommar !!!!!!!!!

24 kommentarer:

  1. Trevlig midsommar !
    Här blir det också ö-liv :)

    SvaraRadera
  2. Oj vilka fina midsommarbilder! Jag skulle gärna dyka in i många av dem ... härlig grönska och vackra blommor!
    Önskar dig också en skön midsommar med allt vad det innebär, mest SOMMAR!

    SvaraRadera
  3. Trevlig midsommar önskar jag Dig tillbaka! Vilka stämningsfulla bilder du tagit, så mycket sommar... Ödehus är spännande, man vet aldrig vad man kan hitta. De har sin charm fastän de inte längre tjänar som bostad.
    Jag förstår inte vad du menar med irisen, ful är den väl inte alls??
    Hoppas på fint väder i helgen!

    SvaraRadera
  4. Tack för den hälsningen och ha en trevlig midsommar du med.

    SvaraRadera
  5. Jag önskar dig och din familj en riktigt Trevlig Midsommarhelg. Och TACK för alla fina bilder du visar här på bloggen.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Bilden på den röda ladan och hundkexen var så himla fin! Ja det var alla andra bilder också, men den speciellt :) Trevlig midsommar på dej!

    SvaraRadera
  7. Du har då verkligen gett oss midsommarlänslor! Tack för det! Kram Lotta

    SvaraRadera
  8. tack för de fina bilderna i detta typiska midsommarhelgsväder! trevlig midsommar till dig åxå, nette!
    kram
    susanne

    SvaraRadera
  9. Voi mikä ihana miljöö! Kauniit kuvat.
    Mukavaa juhannusta myös Sinulle!

    SvaraRadera
  10. Den Blomstertid nu kommer med lust och fägring stor..önskar Trevlig Midsommar..Maria

    SvaraRadera
  11. - Jag får önska en riktigt trevlig Midsommar !!!
    Hoppas ni får fint väder ute på ön....
    Hälsar Farbror Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  12. En riktigt fin och skön midsommar önskar jag dig.
    Plus blir det om vi får uppehållsväder. Idag regnar det här hos oss.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  13. Åhh..så midsommarfint du bjuder på!
    Ha en riktigt skön Midsommar! /Bea

    SvaraRadera
  14. Vackert, vackert Nette! Man blir glad av dina bilder!

    Ha en skön midsommar!
    Marianne ♥

    SvaraRadera
  15. Ååååå underbara bilder!
    Glad midsommar!
    Kram!
    Märta

    SvaraRadera
  16. Detsamma till dig!
    Trevlig midsommar alltså! :)
    Ha det gott på ön!
    Kram Pia

    SvaraRadera
  17. ja, nette, det har stormat idag, regnet kom in sidledes så allt är blött, oberoende om de e under tak eller int...
    men nu har de lugnat sig här... sol och värme tror vi på tills imorgon =)
    hoppas int ovädret orkar ända upp till er =D
    glad juhanne!
    susanne

    SvaraRadera
  18. Önskar dig en njutbar midsommarhelg! Ljuvliga bilder!

    SvaraRadera
  19. TACK de´samma!
    Hoppas vädret är på vår sida!
    Härliga bilder ... men nr 2 va min favorit!!

    SvaraRadera
  20. Oh, vilka underbara sommarbilder, verkligen en njutning at titta på!

    Ha en fin Midsommarhelg!

    Kram!

    annette

    SvaraRadera
  21. Fortsatt trevlig midsommar till Dig!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  22. Hoppas du har haft en bra midsommar:) Dina bilder .. de doftar sommar och sol och man kan nästan blunda och följa stigen in i skogen :)

    kram/Mimmi

    SvaraRadera
  23. Härliga sommarbilder! Hoppas du har haft en riktigt skön Midsommar!

    SvaraRadera
  24. Nydelige sommerbilder!
    Ha en fin søndag.
    Klem

    SvaraRadera