Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 25 februari 2013

Mera isbilder från den soliga dagen igår

Det fanns så många konstverk ute i naturen 
alla isstavar  i olika lägen




Även stenarna hade sina kronor

 Och sten finns det gott om



Rimfrost på isen ,idag morgon hade vi en värld täckt av rimfrost men jag var inte i sådant skick att jag ville fotografera



Vem som tittar ut på den här bilden ,ja månne det är pärltrollet


Egentligen en enkel bild men kul konstverk  ,is som fallit ner från elledningen

Ännu en ädelsten 
Ja nu är jag inte i användbart skick för någonting ,jag har feber,värk  ,hostar och snyter mig,  så trots det vackra vädret tror jag att jag går och lägger mig  .Jag ringde återbud till min massage imorgon jag var fjärde som ringde återbud ,det har inte varit många kunder i affären heller  så jag tror alla ligger och vilar eller njuter av det vackra vädret .hoppas ni andra har det bra ,Nette

13 kommentarer:

  1. Naturen är en hejare på att skapa konstverk och du en hejare på att fånga dem med kameran...
    Ha en bra vecka!
    Kram/SA

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, kanske en whisky skulle hjälpa !!!
    Snygga konstverk du fångat, men din värk är då inget konstverk...

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  3. Snygga isbilder i väntan på våren!

    SvaraRadera
  4. Krya på dig! Jag ligger med feber för femte dagen.... fast hela morgonen och dagen var feberfri, men till kvällen kom frossan och febern tillbaka.

    SvaraRadera
  5. Läckra bilder, dom första ser ut som uppförstorade laboratoriebilder, väldigt läckert! Agneta kram

    SvaraRadera
  6. - Halloj i nordost.
    - Snyggt med isen och solstrålarna !
    - Krya på dig !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  7. Vackra, isiga bilder, och stenarna ute i havet ser nästan ut som ett stim med hajar som är på ingång...!! Men du, nu får vi verkligen hoppas att du snart är på benen igen, och det är som du säger, många som intagit ryggläge för att bota förkylningar och annat elände som härjar nu. Peppar, peppar...än står jag på benen!!
    Krya på dej vännen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Ja undrar hur länge man kan gå på isen. kanske ett tag till!
    Värst om du blev sjuk! Krya på dig! ♥

    SvaraRadera
  9. Då har vi det ungefär det samma Jag har pussat lilla Alma för mycket den sista tiden så jag börjar också att bli riktigt kass.
    Den tredje bilden ifrån slutet är en klar favorit ibland alla ljuvliga bilder.
    Kramizzz på dig

    SvaraRadera
  10. Fantastiska konstverk av moder natur - och snyggt avbildade av dig!!
    Hoppas du känner dig piggare idag!!

    SvaraRadera
  11. Wow vilka häftiga isbilder!! Här har vi världens slaskväder...och jag känner mej inte färdig med vintern än, men det ska visst bli kallare till helgen igen...Krya på dej!!

    SvaraRadera
  12. Can you tell us mоre about this? ӏ'd like to find out some additional information.

    Also visit my page simply click the up coming internet page

    SvaraRadera
  13. Naturen är fantastisk med sina skapelser.
    Tur att du ser dessa och uppskattar skönheten. Inte alla har den förmågan som du!

    SvaraRadera