Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

söndag 21 juli 2013

Solbortgång

Ibland vill det som inte bli till någon solnedgång ,mörka moln kommer till kvällen västerifrån

Men vackra moln







 Så var den kvällens solnedgång
solen finns med oss alla dagar men nordanvinden är kall på norrsidan ,Så vi sitter i lä ute och äter och dricker .Nu har jag städat och plockat saker på dess plats .Lite mat och sedan bastu  väntar ännu ikväll .Imorgon blir det mamma som står i centrum för vårt görande .Hoppas ni haft en fin helg ,nette

8 kommentarer:

  1. Fantastiskt fina bilder, vilka moln
    och färger.
    Idag dök inlägget upp direkt, men om
    det inte gör det ska jag uppdatera.
    Tusen tack för tipset.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder....vi har fina kvällar här och kan sitta ute länge i lätta kläder o inga mygg vilket är skönt.

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder på himlen! Här hoppas vi på lite värme snart, för just nu känns det som om hösten redan kommit...

    SvaraRadera
  4. - Halloj i nordost.
    - Fina bilder från er kväll !
    Hoppas ni får lite värme också däruppe.
    - Ha en bra dag !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  5. Samma kalla vind hos Er. När skall vinden vända? Jag börjar bli less.
    Det här med solnedgång är inte enkelt. jag upptäckte det i helgen när jag var på rotsidan. Solen går ner bak i skogen, himlen färgas dock vackert. Solen går även upp i skogen och ger inte alls någon effekt på himlen. Inte för att jag vill att sommaren snart skall vara förbi, men snart kommer solen i annat läge. Även om regn inte är något att ha, så ger det fina bilder och nytta åt grödan. Ha det gott/brita

    SvaraRadera
  6. Ja nu vill vi ha sommar vindar istället för dessa höstvindar!!!! Kanske i morgon!? Härligt fina färger på solnedgången!
    Må så gott!

    SvaraRadera
  7. Hej Nette Cecilia.
    Detta är första gången här. Jag håller på att starta upp en blogg som handlar om något som fyller min själ. Så nu kikar jag runt i cyberspace efter andra fina bloggare av samma intresse. Och så hittade jag din med så jättefina bilder :) Nu ska jag kolla runt lite mera ;)
    Är du nyfiken så är adressen Utanformindorr.blogspot.se
    mia
    ps// får jag lägga till dig i min blogglista :)?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det får du och tack för kommentaren ,nette

      Radera