Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 8 oktober 2013

Mera godis eller kanske fågelgodis

 Lita kvar av fågelgodiset  finns det på hagtornsträden

 Stora vattendroppar

 

 Mindre vattendroppar

 

 

 

 

 solen i bäret 

grannens lönn

 ekbladen ser nästan vårgröna ut

 

 

 

 tog några bilder idag på morgonen det var så vackert med dimma  och soluppgång då jag körde iväg på min massage

 

Lägg till bildtext så här ser mina rosor ut i buketten jag köpte för en vecka sedan dom har stått sig fantastiskt bra .
Ikväll är det paketering av älgkött till frysen .Så det blir nog lite mat till vintern  .Regnar gör det ute  men det är ju mörkt så så det gör ju ingenting .Ha det fint ,Nette

7 kommentarer:

  1. Så vackert med regndroppar! Många vackra bakgrunder (grönt är ju min favoritfärg!).
    Ha en fin kväll efter allt paketerande!

    SvaraRadera
  2. Lovely light and nice color..... it's a good post Nette....i like it.

    Greetings, Joop

    SvaraRadera
  3. Hej igen, jag känner nog inte igen hagtornsbusken, undrar om den växer här hos oss?
    Jag förstår nästan att det är trögt med klädförsäljningen, hösten har varit ovanligt torr och varm. Men vänta tills regnet står som spön i backen, då vill man pigga upp sig med något nytt att ta på sig. Själv har jag inga vinterkängor inköpta till denna säsong så jag kommer väl att stå där i mina jympaskor när första snön kommer...
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Åh..vad jag njuter av dina vackra bilder, ljuset är helt fantastiskt!
    Ha en bra dag.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Himlen var verkligen vacker och de andra bilderna fina de med som alltid :)
    Ha en fortsatt bra vecka!

    SvaraRadera
  6. - Halloj i nordost.
    - Både fågelgodis och ögongodis. Snyggt !
    - Ha en fortsatt bra dag !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
  7. Höst på riktigt. Njutningsfullt. Här har den inte kommit riktigt ännu. Tur att vi var en tur till Dalarna så vi har fått se lite höstfärger

    SvaraRadera