Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

onsdag 6 november 2013

Lite upp och ner idag

 Så här känner jag mig idag  lite upp och ner .Det blev en tidig start på dagen  ,har varit med min mamma  till sjukhuset hon blev gråstarropererad på ena ögat idag  . Så jag har kört 120 km  och mitt huvud är jättetrött   ,sov dåligt senaste natt och det bara regnade och regnade.......







 Inte en solglimt väntas vi få se hela tiden moln, moln
                                                        Ha det så bra alla som tittar in ,Nette

6 kommentarer:

  1. Tung i kropp och själ...inte roligt. Sen att köra bil långt i höstmörkret, det är inte heller något man blir speciellt pigg av. Hoppas operationen gick bra i alla fall, kanske lite för tidigt att sia om resultatet.
    Vackra bilder du bjuder på, som vanligt. Ser att vi har ungefär samma "öga" den här årstiden, vattendroppar och lite motljus. Njuter!!
    Ta hand om dej nu och vila lite.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Det är vackert med moln också...fina bilder du har på spindelnät och annat! Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. HI Nette Great reflection in the first shot and I love the raindrops adn cobweb shots.

    SvaraRadera
  4. Så är det ju här i livet, lite upp och ner. Och inte blir det bättre av regn och mörker och alldeles för mycket att oroa sig över. Jag hoppas du hinner vila upp dig emellanåt och ta hand om dig!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Det var ingen dålig tur det.. inte undra på att du inte är på topp .
    Det var i alla fall jätte fina bilder du har lagt upp .
    Hoppas det går bra för din mamma nu och att hon kommer att se mycket bättre :)
    kram

    SvaraRadera
  6. Trist med regnet - och så lång körning på det plus oro inför operation...
    Behövs en del vila där!
    Men så fina foton! Så läckert med dropparna både i trädgrenar och i spindelnät!

    SvaraRadera