Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

torsdag 6 februari 2014

Några macro in frost och kyla 25.1

Experimentlustan är ju stor när man har nya grejor att använda ,så den här dagen gick jag bara ut och tog det som fanns till buds

Calluna 

 

 Då fanns det frost

 

 

 

 

 

 

 Så här såg frosten ut i normal storlek
-4 grader nu men det såg ut att ändra färg på temperaturen framöver.Min man har drabbats av en förkylning o ligger på soffan .Jag har klarat mig än så länge ,ha det bra alla som tittar in ,Nette

8 kommentarer:

  1. Så vackra bilder. Har du ett macro?
    Jag har däckar i den värsta förkylningen som jag någonsin har haft. Har jobbat hela veckan men nu i kväll har febern kommit. Hoppas du klarar dig så du kan sköta om gubben lite.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  2. Håll dig nu borta från din man så att du inte åker på förkylning.
    Snyggt fotat.

    Tjingelingen.

    SvaraRadera
  3. Var inte i närheten av gubben om du ska slippa förkylningen! Här i Sverige har vi en ramsa som passar in: Ett äpple om dagen håller doktorn borta,en vitlök om dagen håller gubben borta!!!

    SvaraRadera
  4. Så vackra och konstnärligt tagna foton , jättefina allihopa :) // Kramar från Anita

    SvaraRadera
  5. Läckra macros!
    Vi har faktiskt plusgrader här ikväll......
    M/

    SvaraRadera
  6. Så fint! Härliga färger i de första och så roligt att kunna fånga de små snöstjärnorna :)

    SvaraRadera
  7. Hej! De nya grejorna ser ut att fungera bra.
    Hoppas att du får en fin fotohelg!
    Kram/SA

    SvaraRadera
  8. Tänk så mycket vackra färger du hittat när du tittat nära. Ja, annars är det ju rätt grått och slätstruket där ute...
    Ha en fin fotohelg utan förkylning!

    SvaraRadera