Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

torsdag 20 mars 2014

Vårdagjämning eller ska vi säga isutjämning

Här har vi en som äter is för fulla muggar men det hjälpte inte  snön vräker ner nu igen men kanske börjar det bli ett slut på varan efter det här  såg att vinden vänder .Bilderna är från senaste lördag 

 

 Kanske en isdrönare

 

 

 Trollsländor i is

Nu vill vi ju byta färg ,tog en bild på vår Sibiriska gran  i solskenet  ,man blir ju glad av att se färgen .Mera kläder kom till jobbet idag  så gå in och titta    HÄR       .Ha det bra alla som tittar in ,Nette

10 kommentarer:

  1. Uj uj uj...vilken farlig orm :-)
    Vacker iskonst du bjuder på. Må så gott.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Oj, är det vårdagjämning idag. Det var ju en trevlig nyhet och det behövs sannerligen nu när snön vräker ner IGEN. Glad vår.

    SvaraRadera
  3. You've made me realize how much beauty there is to ice! These are fantastic compositions!

    SvaraRadera
  4. Stackare,hoppas ni blir av med isen snart!

    SvaraRadera
  5. Oerhört vackra isbilder!:)
    Kul att jag hittade hit!

    Karinkram

    SvaraRadera
  6. Jag ler stort! Jag blev så förtjust i din blogg att jag på direkten blev följare av den utan att veta att du också hade börjat följa min blogg. Det såg jag först efteråt:). Välkommen, så trevligt!

    Kram igen!

    SvaraRadera
  7. Vårdagjämning i snö, jisses!
    Håll ut!

    SvaraRadera
  8. Hej där uppe.
    Jag är inte riktigt kry och väntar på besked så därför är jag inte ute och kommenterar så mycket.
    Den sista bilden är ljuvlig. Vilken skön grön färg.
    Nu behöver man verkligen färg för Gud så trist som vädret är. Solen har försvunnit plus att det stormar. Regnet hänger i luften.
    Hoppas att våren är på G. Så att man får lite energi. Härliga isbilder.
    Ha en riktig mysig helg.
    Kramizzzzzz

    SvaraRadera
  9. Is har vi inte längre. Coola bilder du fick.
    Men blåst o regn idag med.....det var fina vårvärmen igår +15 men idag är det annat.
    Inget kul o vara ute för foto.
    Trevlig helg!
    Majsan/

    SvaraRadera