Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 7 juli 2014

Fredagsbilder med solnedgång

Fotograferandet innebär en gräslig tillvaro just nu med alla nya strån som sticker upp och blommar överallt
 Så här såg det ut senaste fredag när vi kom ut till holmen soldis långt borta



En senfärdig iris det har väl varit så kallt att den inte velat komma fram

 tjärblomster

Vackert ljus på prästkragar vid stranden



 Solens nedgång

 Det syntes en bit av flera färger på ett moln på himlen jag kan tänka mig att det var en bit av  en haloring  för väderomslag har vi minsann  haft vad det gäller temperaturen  idag var det 34 grader på bankens mätare när vi for hem ,säkert 70 grader i bilen




 Nu ska jag gå ut och se om det kommit några insekter att fotografera när värmen kommit,nu har jag ju börjat räkna dagarna till min semester som börjar nästa vecka  ,ha det fint alla som tittar in ,Nette

2 kommentarer:

  1. Härliga dagar vi får ha nu! Man får passa på att njuta och att föreviga allt det vackra med kamerans hjälp.

    SvaraRadera
  2. Fina solnedgångar! Härligt med semester - räkna på.

    SvaraRadera