Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

onsdag 23 juli 2014

Soluppgång med dimma ,en njutbar morgon

 God morgon

 

 

Solen blänker i dom fiskande trutarna

 

 

 

 

 

Månen fångade jag i vattnet

 

 

 

Här bytte jag objektiv

 Solen kom över trädtopparna

 

 

 

Så här vackert kan det vara en morgon klockan 5
Idag har det varit jättevarmt igen värmerekord uppmättes på Valsörarna  Som ligger en liten bit norröver här, det är möjligt att åka båt dit härifrån om man har en stor båt.Närmare 32 grader  idag -Nu är jag ute på holmen igen det blev att jobba lite idag då hon som är på butiken inte orkade mera nu är hon sjukskriven till 7. 8 så det blev ingen extra semestervecka för mig-Det blir jobb nästa vecka.Här var det 30 grader inomhus då vi kom hit ,hoppas det går att sova inatt det blir en tropisk natt 24 grader ute ännu  klockan 23,30 ,ha det bra ,nette

4 kommentarer:

  1. Vilka otroligt vackra bilder och vilken morgondimma! Ljuvligt.
    Synd du inte fick stanna kvar lite längre på landet, men så är det att vara egen företagare....
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra foton! Om det blir svalare väder nästa vecka kanske jag och några medresenärer dyker upp i din affär....
    Ha det gott i värmen!

    SvaraRadera
  3. Varmt varmt man dör och önskar vara en trutande fisk. Åtminstone något i vattnet.

    SvaraRadera
  4. Ja, här är det varmt så det räcker...och jag skulle vilja gå upp tidigt och fota, men hittills har jag inte orkar ;) Tur jag får se dina fina bilder då! Ha det gott! (Vad har du för kamera och objektiv? ;)

    SvaraRadera