Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 28 november 2014

Allt kan hända med bilderna en fredagkväll

Fortsätter med mina favoritfärger  och former vitt och  snö ,det är ju så svart ute nu att man behöver pigga upp sig med gamla bilder

Uuups  så det kan bli 

 

 Snökristallblomma

 uppstickare

 Snöstjärna

En glad filur

Snöfjäril

Myggan  ,ja ni minns väl den ifrån söndagen nu har jag ljusat upp bilden och satt på motljus så nu får ni titta den i ögonen och säga vad ni tycker  om den

 

 

 Med en önskan om en ny söndag med så vackert väder  ,den kan vi väl lämna in  men om det blir et bordlagt förslag  får vi väl se ,trevlig helg till er som tittar in ,Nette

12 kommentarer:

  1. Du e rolig du Nette :D
    Myshelg till dig också ♥

    SvaraRadera
  2. Kul att leka med bilder på olika sätt och vackert har du det ute med. Jag gillar snö bäst på bild. Vi har ingen snö än så länge
    Ha en fin advent
    Kram Meta

    SvaraRadera
  3. Tack för ett fint, mysigt och roligt inlägg.
    Alla bilder så vackra, precis som alltid!
    Trevlig helg!

    Karinkram

    SvaraRadera
  4. Ja, den myggen er jo ganske elegant! Liker spesielt den med horn :-)

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul att leka med bilder ibland ;-) släppa loss lite bara för att lixom! Jag har precis suttit och överlekt med en av mina bilder, men det fick symbolisera dagens känsla och åka in på skrivbloggen idag ;-)
    Ha en riktigt skön fortsatt helg <3
    Kram/carina

    SvaraRadera
  6. :) :) du är flink med kameran och bildredigering! Trevlig lillajul! /bea

    SvaraRadera
  7. Nu fick du mig att le Nette , så häftigt bilder :) Trevlig första advent på dig // Anita :)

    SvaraRadera
  8. Jag håller med dig fullständigt och hoppas att du kan trolla fram lite snö hit också... ;O) Roliga figurer du fann i snön!

    Kram Gugi

    SvaraRadera
  9. Men så fina foton! Kristaller bildar fina mönster!

    SvaraRadera
  10. - Halloj i nordost.
    - Vackert med snö och frost !
    Är det inte mera snö än så här så skulle
    jag också kunna stå ut med det....
    - Ha en fortsatt Bra dag !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

    SvaraRadera
  11. God kväll!
    Nej, jag har missat din mygga tidigare. Den du visar nu är fräck och man undrar om du photo-shopat till den i snön. Uppenbarligen inte.

    SvaraRadera