Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 1 juni 2015

Promenad i trädgården

Mina crazy violer som jag har sått genom att knipa av gamla blommor och slänga på gräsmattan dom blommar överallt nu 




 Brustna hjärtan är ju jättevackra nu




 Med olika bakgrund




Gulltörel

Plymspirean tror jag växer 10 cm per dygn

 Nu blommar häggmispeln  här var den ännu i knopp för bilderna är ju från senaste vecka

 En hel bukett ,har stått sig bra i kylan

mossflox

Bergenia

Röda vinbären blommar nog dubbelt upp nu

Plommonblommor högt uppe

brudspirean



i närbild


 Knopprad men nu är den i full blom
Storm och regn idag men nu är det solsken och hård vind  ,vi fick bikini och baddräkter idag så titta in på min andra blogg HÄR    Ha det fint alla som tittar in ,Nette

5 kommentarer:

  1. Så fint du har i trädgården,ligger efter lite med trädgårdsarbetet,var i Stockholm i helgen och denna vecka flyttar jag mamma till äldreboende,och på torsdag åker jag till England med sönerna,mycket på en gång!

    SvaraRadera
  2. Herlig sommerblomstring! For nå er det vel sommer?!

    SvaraRadera
  3. Oh these shots does ones heart good to look at their beauty and your talent for taking such good shots.

    SvaraRadera
  4. Det blommar så vackert över allt nu. Hoppas bara att regnet och vinden tar semester nu och låter solen få värma oss.

    SvaraRadera
  5. Det är ju nästan inte sant , så himmelskt vackert dessa trasiga hjärtan. Här säger de Blod-droppsträd. underbart vackra.
    Måste fråga Dig, är din mamma lite senil också eftersom hon inte vill ha Rullatorn. Jag gillar inte min heller, men nu har vant mig vid den. Och brutit mig 2 ggr, jag var hur pigg som helst innan första benbrottet. Då byggde de om här på Kosum, och mitt bazrnbarn hade
    varit med mig och skjutsat mig till min make som låg på ett sjukhem. När vi går där i affärfen far jag bara iväg, som jag skulle ha en
    skridsko under vänsterfot. Jag bara tänkte måste få stopp på detta fick tag i en hylla med vänsterhand, bröt den
    men ramlade som väl var. Där låg jag, det enda jag tänkte hur bliver det nu med min make ? Sen kom ambulansen, flickan i den kollade var jag låg, och hur jag låg det visade sig att jag låg på ett brunnslock från golvet de reparerade. Så det hade jag åkt på, höften var ju bruten. Sen bara allt tråkigt följde med, flytt från vår fina lägenhet, min älskade gubbe kom aldrig hem mer.
    Försök att få din mamma att använda rullatorn. Det är ett måste tyvärr. Att det hände igen med mig berodda på att träplattan
    som de sätter dit vid höftbrott gick av midsommarafton jag bara ramlade . Att jag berättar är för jag tänker på din mamma också.
    min man ville inte ha sin, för han såg så gammal ut. Jag bliver förbannad än när jag pratar om det . Jag har till och med med mig den när jag är i badrummet, Det blev långt det här, men eftersom hon ramlat flera gånger. Vi käringar kan vara envisa också.
    Du är en sådan duktig fotograf så det är inte sant. Läxa upp din mamma och berätta om mig som ett varnande exempel.
    kram från Hajan

    SvaraRadera