Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 20 juli 2015

I mina föräldrars trädgård och solnedgång

Blommor vi ser varje dag nu när vi tömmer huset ,vi har haft förmånen att ha vackert väder varje dag så vi fått sitta på verandan














Varje kväll är solnedgången speciell så och denna kväll


Solen fick en hatt

För ovanlighetens skull plattvatten också

 Inget plattvatten ikväll  fläkten är på varje dag .
Idag har jag jobbat hela dagen med att prissätta saker vi ska ha på loppis  på fredag och lördag .Allt fungerar inte som det ska ,min pappa blev förd med ambulans till  akuten idag efter att ha fallit  .Man vet inte om det var ett epilepsianfall eller en tia attack ,Jag får ju invänta mera besked senare , Ha det fint alla som tittar in ,nette

3 kommentarer:

  1. your parent's garden is very pretty.gorgeous close ups of the Foxgloves and other fowers. the sunset is stunning

    SvaraRadera
  2. Där vid solnedgången vill jag stanna - nästan för alltid.
    Magiska bilder . . . . . . . tack för dem/ Eva

    SvaraRadera
  3. Åhhh, vad jag längtar efter så vackra solnedgångar, här är det mest regn och rusk! Härlig blomsterprakt du bjuder på! /Lotta

    SvaraRadera