Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

torsdag 24 september 2015

Det var en kväll i juni


Låt oss drömma oss tillbaka för ett ögonblick  till en kväll i juni .Juni som var så kall och eländig,  som dom flesta säger ,men nog var det vackert för det  och ljuset vi hade ........

Visst får ni sommarkänsla








Solen hade redan gått ner då jag kom mig över med kameran troligen var detta en fredag kväll ,ett inlägg som jag inte hann med då  eftersom bilderna och händelserna är så många sommartid


Ikväll regnar det igen det tycks bli alla kvällars melodi det nu .Det blir lite sorteringsjobb  av all tvätt och annat som vi tagit hem från mina föräldrars hus . Ha det bra alla som tittar in ,Nette

3 kommentarer:

  1. Hmm, drömma sig tillbaka eller se fram emot hösten?...det är frågan.
    Visst är sommaren fin och visst händer det en del:)...men hösten, den slår allt vad beträffar växlingar och händelser...tycker jag:)
    Härlig sommarfeeling du visar, så, nu laddar vi inför höstens färgfyrverkeri!?
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Jag bara suckar av beundran och av njutning, bilderna är enorma.
    Tack för dem, ögonen blev blanka av lycka.
    Kram/ Eva

    SvaraRadera
  3. Känns långt till juni och tack och lov för det. Mycket ska ske innan dess, så jag fokuserar på här och nu. Underbara bilder med den varma goa färgskalan.
    Önskar trevlig helg
    Anette

    SvaraRadera