Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

lördag 3 oktober 2015

Mera stormiga bilder

 Gårdagens storm  ,mera bilder  ,jag gillar stormen då jag får stå på land  men inte hade jag velat sitta i en båt .Bara lite svårt att hålla kameran stilla i vindbyarna














 Färjan ut till Bergö hade det jobbigt med sidvinden






 Där gick solen ned ca 19.00


 Färjan på väg tillbaka

 Efter solnedgången blev den sista bilden för kvällen
Lugnet som var på idag morgon var helt det omvända från igår  ,soligt och vackert .

Ha det fint alla som tittar in ,nette

5 kommentarer:

  1. Vinden tilltog mot kvällen, men här hemma hos oss var vi i lä för vinden. Jag besökte Replot-bron mitt på dagen och då var det ännu inte så farligt. Vädret har ju varit mycket beskedligare idag, vilken tur!
    Fortsatt skön helg!

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också när det blåser, bara man slipper vara på vattnet.
    Härliga bilder!
    Ha en fin söndag! Kram

    SvaraRadera
  3. - ,Halloj i nordost.
    - Häftiga stormbilder och höstfärger Nette.
    Där skulle inte jag heller vilja sitta i en båt. Inte
    ens på den stora och tunga färjan.
    - Ha en fortsatt trevlig helg !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

    SvaraRadera
  4. Fina solnedgångar du fångat! Vackert!
    Havet håller jag mig ifrån om det blåser.
    Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde ju, hur länge sen är det som du gick på kryckor?
      Vad hade hänt då? Kram

      Radera