Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 5 juli 2016

Dagen då allt gick snett

 Ja inte för mig,utan för allting annat ute ,det var nämligen lite hård ostligt vind på lördag   ,den är ju alltid varm på sommaren 

 Östan ligger rakt på huset  stora vågor (fniss) kommer till vår strand 
 På andra sidan holmen där var det lä och rosorna blommade på rosens dag 

 Det här är mitt trädgårdsland  i år 




Temperaturen på kvällen var det inget fel på vi satt ute till klockan 23 

 Blir alltid lika glad att se min prästkrageäng  ,dom har sått sig själva på ett parti av den lilla gräsmattan  som vi låter växa vilt tills dom är utblommade då klipper vi bort dom 

 lite sneda var dom  också 



 Sommarens projekt i arbetsparadiset är  en kompost toalett  så en del saker kommer med båt  dit 

 Ännu en som det gick snett för 
 Dom här däremot hade hittat var sin 
En  halvsolig dag idag  ca 17-18 grader   det lovades regn men inget kom det  ,ha det fint alla som tittar in ,Nette

5 kommentarer:

  1. I now have no more roominmy garden for plants so like youi use these througha. Love tose hanging baskets.

    SvaraRadera
  2. Ibland går allt snett,hade en sån dag i lördags.Skulle åka med hojen på rally i lördags,påklädd med all utrustning tryckte jag på startknappen,helt död ? gick ut till bussen för att starta med startkablar,bussen helt död.Springa igång är tufft hojen väger 255 kg.Tänkte att jag ringer min son,telefonen helt död.Det blev ändå rally,fick hjälp att starta hojen,sonen ringde support och fixade telefonen,köpte nytt batteri till bussen...vilken dag,men det ordnade sej till slut!!!

    SvaraRadera
  3. Fattar inte, hade ni värme o sol? Både i Larsmo o Pedersöre regnade och blåste det mest hela dagen. 14+ så inget att skryta med. Regnar även i dag blä.

    SvaraRadera
  4. Ha det gott du med! Håller nog koll på dig även om kommentarerna blir få! ♥︎

    SvaraRadera
  5. He, he. Någon fick jobb med sin hängmatta...
    / Deerhunter

    SvaraRadera