Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

onsdag 21 september 2016

Fåren

Längesedan vi var och hälsade på fåren  ,det var på samma gång som vi hälsade på dom här       Belted Galloway 
hos min kusin,tänk att det  gått 2 månader redan.


 Dom hade ju namn alla men tyvärr har jag så svårt att komma ihåg namn nu för tiden ( Fniss ) och dom var ju några till antalet 





Blir det bra så?

 Nej jag var inte så intressant  vi går ,,,,,,,

Det var en solig sommarkväll i juli nu är det mörkt den här tiden som det här var på kvällen 
En varm höstdag kunde man säga om dagen idag +15 grader    dimmolnen finns i skyn.Förresten är det någon som vet vad sötrutegadget är här på bloggen som det finns i meddelandet  vid inläggen ? Ha det  fint alla som tittar in ,Nette

6 kommentarer:

  1. Ingen aning vad det är? Härliga fårbilder. Saknar våra för de var perfekta landskapsvårdare. Ha en bra dag. Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Ingen aning vad det är? Härliga fårbilder. Saknar våra för de var perfekta landskapsvårdare. Ha en bra dag. Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Sökrutegadget är ett tillval i sidmenyn. Vet inte om du aktiverat den...? Det har jag och där kan man skriva in olika sökord. Förut hittades då inlägg från andra bloggar mm, men nu söker den bara i bloggens inlägg.

    Fina får!! Skulle nån gång vilja ha egna :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. (ser nu att du har den här till höger " Leta i den här bloggen" )

      Radera
  4. Bäääää visst har fåren konstiga ögon. den avlånga irisen som man inte vet vart den tittar egentligen. Lite som med fåglar, jag blir alldeles förvirrad! Jag plockar maskrosor och blommande gökärt till kaninerna, plockar klöver, blåklocka och prästkrage i buketter...Även nästa vecka ska bli fin!
    Trevlig helg

    SvaraRadera