Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 25 november 2016

Julöppning i byn

 Julgranen i byn tändes idag 

 Julöppning var det på byns ungdomslokal  ,det här är Madde som gör fiskskinns produkter (hon jobbade åt mig innan barnen kom  så ni ser det är en tid sedan )

 Fina saker hon gör 

 

 

 Många försäljare 

 Ock vackra saker fanns att köpa 

 

 Mathantverk  havtornsglögg och tranbärsglögg

 Ungdomarna hade pyntat så fint ,var det inte jultomten som försvann ur bild ?

 Ute servarade lions bröderna glögg  suddade    till dom lite  för ja brukar ju inte sätta ut andra personer på bild utan att fråga
Det här och mycket annat hände mycket folk var det också
Trevlig helg till er alla ,nette

5 kommentarer:

  1. So many beautiful things to buy and I love the Christmas tree. Have a lovely weekend.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin adventsgran. Mysigt med alla julmarknader nu.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Otroligt fina saker,Trevlig Advent

    SvaraRadera
  4. Min son sade att vi också hade en julgran här där jag bor. Jag ser den inte från mitt fönster
    men min granne sade att jag kan komma upp till henne och fotografera granen. Trevliga saker som var gjorda också, det är lite roligt varje år ännu med detta. Tur så länge man tycker det i alla fall. Har haft en skön söndag och skall taga lite gott kaffe nu. Det bliver jag heller aldrig trött på. trevlig advent önskar hajan

    SvaraRadera