Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 18 november 2016

Några bilder som blev över

 Senaste lördags köldfotografering .några bilder som blev över  så att säga .Vi har ju inte något bättre att visa härifrån denna slaskiga och regniga dag ,fas nu har det kommit vitt slask  i kväll

 

 

 

 

 

 Troligen en vessla som tagit sig fram här 

 

 

 Blå timmen på antågande efter solnedgången 

 
 Har haft julöppning på min butik idag hängde för första gången ut lyktor  med levande ljus  
Trevlig helg till alla som tittar in ,nette

3 kommentarer:

  1. Photos of beautiful, watching them with pleasure, but life is probably more difficult now. Regards.

    SvaraRadera
  2. Jag försökte hitta en bild framom alla vackra bilder men gick bet. Just när jag hade bestämt mig för fyran så hittade jag några precis lika fina :) Så vackert allting!
    Hoppas julaffärerna går bra!
    Fin fortsättning på helgen! <3

    SvaraRadera
  3. Nu hoppas vi på en finfin julhandel, eller hur?
    Här ska det bli uppåt 8 grader och den enda snö som ligger kvar är den som plogades i stora högar. Tänk som det växlar!
    Tack för dina vinterbilder - snö gör sig bäst på bild ;-)

    SvaraRadera