Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 19 maj 2017

Äntligen blommor i trädgården

 Efter dom kalla dagarna som kom regnet och värmen explosion i naturen blev det 

 

 

 

 

 Lupinerna hade säkert växt 10 cm idag 

 

 

 Scillagräsmattan är blå 

 

 

 Ormöga 

 Mycket pollen och damm i luften 
+19 grader idag då vi for från jobbet  .Det är mycket med jobbet nu så jag hinner inte så mycket annat så det blir mindre inlägg här på bloggen jag finns numera på Facebook   om någon vill följa mig där
Trevlig helg alla som tittar in ,nette

4 kommentarer:

  1. Nu är det bara att försöka hänga med i svängarna och njuta! Låt bloggen vila och njut av blommorna när du har en stund ledigt.

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder du bjuder på! Sommarvärme idag så jag pustar ut i skuggan :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Så fint när det börjar blomma,har också blommor på min blogg idag!

    SvaraRadera
  4. jättefina bilder , jag har inget konto på Facebook , så hoppas du dyker upp ibland på din blogg.
    Trevlig avslutning på denna ljuva vecka

    SvaraRadera