Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 29 januari 2016

Dagens vackra morgon

 Strålande väder idag morgon  ,kameran  fick komma med i hopp om någon bild ,den här utsikten har min bil varje dag.Lite snö fick vi till låns igår jag tror i morgon är det inget kvar 
Bilder hemifrån 

 Endast katten hade besökt fågelmatningen 

 

 Månen hade klart sitt nattskift

 Huset mittemot  i solsken 

 Där stiger solen upp

Veckans tulpanbukett 
 Vad det gäller min betalterminal har det jobbat hela veckan med den vi har bytt allt som går att byta  olika män har varit och  gjort olika saker ,MEEEN  det fungerar ännu inte  ,inte konstigt att mitt blodtryck visad 190 - 110  när jag kom hem ,fick medicin för blodtrycket  igår .Nu är det värmegrader och vinden ökar  vi lär ska få högvatten imorgon och då är det adjö med isen på havet .. Trevlig helg ,Nette

4 kommentarer:

  1. Winter beauty is in you, but you are the most beautiful tulips. Have a nice weekend.

    SvaraRadera
  2. Aurikoa minäkin ole odottanut, kaunista myös siellä.

    SvaraRadera
  3. Suveräna vinterbilder,här har snön smält,+ 7 ikväll

    SvaraRadera
  4. Beautiful pictures Nette :-)
    Snow, I find beautiful to see.
    How nice that you get a weekly bunch of tulips. That really is a Dutch tradition;-)
    Greetings, Helma
    ***********
    Vackra bilder Neat :-)
    Snö, finner jag vackert att se.
    Hur trevligt att du får en gång i veckan gäng tulpaner. Det är verkligen en holländsk tradition;-)
    Hälsningar, Helma

    SvaraRadera