Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 22 april 2024

Mitt februari - 24

Snöstorm o is . Städa bort och avsluta det är mitt februari så många bilder hamnade inte på minneskortet 

 

 

 

 Takdropp 

 Lätt snöfall 

 

 Frost

 

 Många blev dom transporter hit och dit då alla kom o hämtade sina saker  

 Glest på hyllorna 

 Konstverk på väggen  i provrummen efter  klädhängare 

 Ställningar blev tomma  och kom till användning på annat ställe 

Sista dagen på jobbet  

 

 

 Så kom dagen då jag lämnade in nycklarna   nu började min lediga tid som jag sov bort dom första veckorna . 

 

 Kallt 

 och snöstorm 

 

 

 

 Ut på Rankelön och tittade på allt som huggits bort 

 

 5 örnar  på isen 

 Snön efter storm 

 En vit kvinna eller en blå man ser ni dom ?

 

 

 

 Mera snö 

 Jag fick min nya kamera 

 Lek med bilder (ovanpå varandra)

 Vit orkidé med många blommor 

 Invasion av gråsiska ,flera hundra 

 Satt ovanpå varandra vid matbordet 

 


 
 Farfars 92 årsdag 

 Stor tårta men den skulle räcka till alla på boendet !
Det var mitt februari ! 
Ha det bra ,Nette

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar