Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 26 januari 2016

Isformationer på stenar, ja och fy vilken dag

Som hugget i sten isformationer jag hittade på stenar  och strån på söndagens fotografering.Min dag kan man säga  var huggen i is den också då jag ko till jobbet var det bara 13 grader inne,suck .Min bankorts terminal har inte skickat pengar till banken på flera dagar , idag kom en kille med en ny kabel men det hjälpte inte så jag kommer att få en ny maskin    i morgon någon gång ,suck .Bankkorts transaktionerna som finns i apparaten ja dom ska bolaget som säljer apparaterna föra över till banken ,dubbelsuck, där är 4 dagars betalningar .  Fortsättning följer ......









 Hoppas ni andra har det bra ,nette

10 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder! Känns jättekallt.
    Ha en fin dag
    Halina

    SvaraRadera
  2. Fina isskulpturer. Här tar Vättern tillbaks alla skulpturer i blidvädret.

    SvaraRadera
  3. Det är inte lätt att vara företagare, hoppas allt löser sig och att du dessutom får varmare i din affär!

    SvaraRadera
  4. Ja tack jag har det bra nu, bara man får sova på natten utan väderspänningar i skallen.
    Sen njuter jag som vanligt av dina bilder, denna gång känner jag kylan krypa in under tröjan, brrr . . . . när dessa sten-is- skulpturer visas.
    Naturen gör sina konstverk så fantastiskt.
    Kramen/ Eva

    SvaraRadera
  5. Inte kul! Hoppas du haft en bättre dag idag! Har du tänkt på att isen ser ut som barken på en gammal ek? Fint! Må så gott! /Lotta

    SvaraRadera
  6. - Halloj i nordost.
    - Vilka läckra vinterbilder du fångat.
    Här är vintern försvunnen igen. 10 plusgrader
    nu ikväll. Men det hinner nog komma både snö
    och kyla några gånger till....
    - Ha en fortsatt trevlig vecka !
    Hälsar "Henning" och Blondin-Ida....:o)

    SvaraRadera
  7. Veldig kaldt og veldig vakkert :-)) Vi gikk fra 10 minus til 13 pluss nærmest over natten. Nå er all snø og is borte og snøklokkene begynner å titte frem :-)) God helg!

    SvaraRadera
  8. Men bilderna blev ju jattebra i alla fall. Hoppas att allt ordnar upp sig.

    SvaraRadera
  9. Holy shit !!!
    What a lot of ice and snow.
    Wonderful to see this as :-)
    **********
    Herrejävlar !!!
    Vad mycket is och snö.
    Underbart att se detta som :-)

    SvaraRadera