Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 9 september 2016

Rosor ,dahlior och ännu ett underverk

 Bilderna från senaste söndag  solen sken och vi som var ute på holmen njöt 

Grannens  rosbuskar blommar ännu  fast nyponen är färdiga


 Många med mig tryckte på gilla knappen

 våra grannar har vackra dahlior i år  också Den här är halvalbino tror  jag 

 Dahlior i skärgården fryser ju inte så fort  då vattnet värmer runtomkring 



 Andra gillade som sagt också 




 Ett underverk är den här petunian det är  tre somrar sedan jag hade blommor i dom här krukorna dom har bara stått ute på backen ifjol blommade petunia där och i år också  självsådden  är fenomenal 
Ännu en fin solig septemberdag är till ända ,jag ska jobba i morgon  ,trevlig helg alla som tittar in  ,Nette

Länkar till FLORAL FRIDAYS FOTOS 

3 kommentarer:

  1. Stön, så vackert att det nästan gör lite ont.
    Nu får man suga i sig prakten så länge den vill finnas
    En skön helg önskas trots jobbdag!
    Karin

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara Dahlior , ja rosorna med förstås. Har själv en jobb helg framför mig men börjar med en kväll och de brukar bara flyga förbi.
    Önskar dig en skön helg :)

    SvaraRadera
  3. What fantastic macros, Nette! Brilliant colours.
    Thank you for your participation in the Floral Friday Foto meme, I look forward to your next contribution.

    SvaraRadera