Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 22 augusti 2017

Ut till fågeltornet igår

 Solen höll på att gå i moln  så det blev så där vidunderligt ljus 

 Och trevliga moln 



 Fåglarna  samlas



 Vi var uppe i tornet den här gången 



Ko motarn som lämnat kvar i vattnet bildade  ett kul mönster och fåglarna hade något att sitta på 







 Svanarna hade ljud överallt

 Många sädesärlor

 En extra kul bild

 Kornas husse och matte kom med godis till dom ,när korna hörde ljudet av  deras bil sprang dom genast råmande emot dom 




 Mamma är bäst

 På vägen hem   såg vi en vitsvanshjort  i skogsbrynet längs med strandvägen så det var inte mycket till att stanna
Ha det bra alla som tittar in ,Nette

3 kommentarer:

  1. Vilken vacker tur som jag fick följa med på. Många stämningsfulla foton. Fina molnformationer. Vet inte om jag vågat klättra upp i tornet. Hur många meter upp? Hoppas det gick bra för dig igår.
    Kram Bosse

    SvaraRadera
  2. Nette lilla, man bliver ju alldeles knasig, vore jag yngre och hade en hage, så skulle jag också vilja ha 2 st sådana kor. De kikar så rart under lugg, så man skulle vilja pussa denna lilla mule. Dessa mönster på vattnet, skulle ju kunna bliva både tapetmönster och gardintyg.
    Får jag ta en kopia på den tjuriga kon, svara på det. kram Harriet

    SvaraRadera
  3. Du har noen aldeles vakre bilder her, jeg blir helt varm om sjelen!

    SvaraRadera