Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

lördag 7 oktober 2017

Var till stan igår, idag kan man fälla en tår

 Vackert väder för en gångs skull  färgerna sprakade på himmel och jord

Som ni ser är bilderna från  bilen 

 Söderfjärden

 

 

 Såg så härliga moln då vi skulle fara hem så det blev en tur ner till stranden och gamla tullhuset 

 

 Utsikt emot Brändö

 

 


 Svandunen

 En otroligt vacker dag 
Idag regnar det igen ,synd om bönderna som inte får sina skördar från åkern. Jag vet inte heller vad jag ska säga om mig själv min rygg sade upp kontraktet  på morgonen så jag sitter hemma idag  , får väl säga som Rantamor (med bloggen på näthinnan ) brukar säga, jävla pissrygg . Svårt att gå och stå ,sitta och ligga ja vad gör man ? Trevlig helg till er andra

4 kommentarer:

  1. Härliga bilder från vacker höstdag. Hoppas du får rätsida på din rygg för det är inte roligt.
    Hoppas du får en bra helg trots allt.

    SvaraRadera
  2. Du tar så fina bilder, oberoende av väderlek. Är ledsen för din skull och din sjuka rygg.
    Hoppas du får ordning på "eländet" snabba ryck. Kram

    SvaraRadera
  3. Kjempe fine bilder. Ønsker deg god bedring med ryggen.
    Klem Vivi

    SvaraRadera
  4. Aj aj med onda ryggen. Har det ocksåite nu och då speciellt då jag har lyft utan att ta hjälp av magmusklerna. Var rädd om dig.
    Kram på dej!
    Kram
    annika

    SvaraRadera