Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

söndag 6 maj 2018

Senaste vecka i bilder

 Tiden vill inte räcka till för bloggen just nu det händer så mycket i naturen  och kameran  vill va med, läs jag !
Vi var ute i skogen en kväll 

 

 

 

 

 Skogsdike

 Fångade världen i en bubbla

 Igår kväll var vi till hamnen och då hade tärnorna  kommit  ,fisktärna 

 Strandskata

 

 Silvertärna

 

 På hemvägen såg vi rådjur ,nu har jag fått bilder på rådjur 3 gånger inom en månad och hade aldrig  fått dom på bild förut 

 

 Dom första gullvivorna har slagit ut 

 Här blommar allting på en gång när det börjar ,till och med gräsmattan har blivit grön idag men värmen gör ju sitt + 17 grader 

 Ormöga

 Blåsippor

 Sälg

 Köpte en violkruka till ampeln jag fick till min födelsedag 

 + 2 violamplar till 

 En narciss hade slagit ut  i vilda ängen 
 I kväll var vi igen på en tur en mobilbild från det tillfället här är solen med haloring vilket betyder att vi har annat väder att vänta och det ser ut som om det blir sommarväder ,ha det fint alla som tittar in ,Nette

2 kommentarer:

  1. Sååå ljuvliga vårbilder du tagit igen. Mina favoriter är nog från skogen o "myren" med vattnet om än blommorna också är väldigt fina. Våren i skogen med vattenansamlingar är nog bara för underbart att titta på. Ha en fin vecka.

    SvaraRadera
  2. Ojski, ojski, kaptenski som det heter i någon tecknad film! Nu har du varit i ditt esse Nette. Alla bilder är ljuvliga, bild nummer två tog andan ur mig.
    Ha en fin vecka med din kamera!

    SvaraRadera