Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

torsdag 5 augusti 2010

Lilla WC o köket

Har länge funderat på en ny spegel till lilla wc ,så i vintern gjorde jag slag i saken o beställde en tillsammans med andra varor jag ville ha, sen blev det problem.      När vi tog bort spegelskåpet som fanns där ,ja då hade vi inget skåp .Så nu har jag sökt sen dess .  På vår resa österut hittade jag ett prismässigt kan man säga ett fynd o stilen passade också, .Då vi tog bort handukshängaren gick den sönder ,så det blev ett besök i stan där hittade jag den vita.(lampan är också  ny)

Vi placerade  2 skåp ovanpå varandra så det blev en helhet.

Sen fick jag sy små gardiner i passande färg.

En ny toapappersrulle förvaring blev det också.

För något år sen sydde jag den här möbeln,det syns inte  på bild men den har ben också. 

Min sommar köksgardin

 Lite bilder från hyllan i köket där   jag har  min mormors gamla vackra kannor.

  Den blå är ju helt underbar i mina ögon.Det var lite smått o gott hemma hos mig.

2 kommentarer:

  1. Du fick lön för alla dina bemödanden, för det blev riktigt mysigt och fint! Spegeln är jättefin!
    Kannorna är så vackra, likaså socker och saltburkarna! Härligt med gamla vackra saker som det dessutom följer fina minnen med, sånt sätter man stort värde på!
    Ha en trevlig helg!
    Kram / Margot

    SvaraRadera
  2. Så fint det ble. Speilet er kjempefint.
    Så kjekt med vakre, gamle familieskatter.
    Likte spesielt godt det nederste bildet, nydelige ting.
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem fra Mio

    SvaraRadera