Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

lördag 29 september 2012

Lördagsunderhållning en fredagskväll i augusti

Man vill ju drömma sig tillbaka ibland har suttit och tittat på sommarens bilder .där är det många som jag inte visat ännu som dom här blomflugorna

  jag hittade en fredagskväll  i mina föräldrars trädgård när vi var på väg till sommarhuset

 

borde jag ha lagt till vuxeninnehåll?

 

 

Det är så härligt att se hur ljuset förändras  med årstiden  nu när det är mörkt och grått mest hela tiden .Idag har det regnat mot kvällen men jag har ju jobbat och varit till frissan på eftermiddagen  så  jag hoppas det inte regnar hela dagen imorgon .Ha en fin lördag kväll alla som tittar in ,Nette


8 kommentarer:

  1. Här gick det livat till! Och sköna bilder ... kan behövas nu när hösten verkligen är här. Vi eldar i öppna spisen och tittar på hockey. Nu är det periodpaus och HV leder med 2-0. Gott!

    SvaraRadera
  2. Underbara vackra bilder :) de var verkligen klara och underbara färger i också :)

    SvaraRadera
  3. Håller med nu vill vi bara ha en underbar söndag...
    uppehåll och lite sol...

    Tjingelingen...

    SvaraRadera
  4. Haha det var verrkligen lördagsunderhållning, jättefina bilder!!

    SvaraRadera
  5. He he vaffö vaffö gör di på detta viset.....härliga bilder!!

    SvaraRadera
  6. - Halloj i nordost.
    - Skönt att kunna drömma sig tillbaka med hjälp av fina sommarbilder !
    Här är det regnfritt, men ints så mycket mera än så.
    Tjocka Hulda ska vintertäckas inför snöperioden....
    - Ha en fortsatt bra dag !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

    SvaraRadera
  7. Oooops, ser ut som det är på väg att bli fler flugor......Idag skiner solen här. Just nu, menar jag. Det är åskblått i kanterna runt omkring. Men en mysig söndag ska vi väl försöka ha i alla fall!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Kul och vackert för att inte tala om färgerna i ditt förra inlägg..... underbara.
    Ha en fin kväll.
    Kram Lotta

    SvaraRadera