Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 16 september 2013

Lite höstfärger

 Rosblad i kvällssol ,man ser att det är höst i färgerna

Lönnlöv






 Till och med vassen har fått höstfärg




Dom obligatoriska spindelnäten
Lite svalare väder idag men halvsoligt . Är det ingen annan som har problem med att inläggen inte syns  när man lägger in dom .Igår kväll två timmar efter jag lagt in mitt inlägg så syntes fortfarande mitt gamla blogginlägg i blogglistorna hos andra .Lade in ett inlägg på min andra blogg ikväll men det har inte kommit in i min läslista  ännu  .Har provat med att uppdatera det har fungerat några gånger men nu är det ingen reaktion ,Allt är kul så länge det fungerar ,ha det fint ,Nette

8 kommentarer:

  1. Har inte gjort något inlägg så jag kan inte säga hur det fungerar här, men jag har märkt att en del får dubbla kommentarer när de kommenterar. Fast det är ju bättre det än ingen kommentar alls...
    Jättefina bilder, älskar speciellt den sista, ljuset där...wooow!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Nydelige høstbilder Cecilia, fargene er så klare og fine og lyser opp.

    Marit.

    SvaraRadera
  3. Läckert. Speciellt första bilden och de vackert röda vassen!
    Det är en färgsprakande tid som väntar oss!!

    SvaraRadera
  4. Lovely colored leaves..... good photo's Nette.

    Greetings, Joop

    SvaraRadera
  5. Inte riktigt såna färger här än, men de kommer nog. Visst är det vackert!!

    SvaraRadera
  6. Jo jag har märkt att det går lite trögt att få in sina inlägg. Men 2 timmar, nej. Kanske 10-15 min. Fina bilder som alltid!

    SvaraRadera
  7. Nej det har jag som tur är inte märkt. Däremot är det jätteproblem med att se andras bilder i blogginläggen. Väldigt ofta ser jag INGA bilder alls och sedan mina egna bilder som ni ser men inte jag. Väldigt trist är det men jag vet inte vad jag ska göra åt det så det blir att "gilla läget".
    Underbara höstbilder du bjuder på /M

    SvaraRadera
  8. - Halloj i nordost.
    - Det syns att hösten har kommit lite längre hos er, än
    här nere i södern. Snyggt !
    Har inte haft några sådana problem. Tror jag....
    - Ha en fortsatt bra dag !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera