Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

torsdag 5 juni 2014

Äppelblom och vacker solnedgång


 Mina dagar här på holmen består till stor del av att  fotografera och då kan man prova sig fram i lugn och ro till önskat resultat ,hade kunnat kalla det här lek i äppelträdet.Det är min farbror som har äppelträd här på holmen ,vår granne .Vi är  2 hushåll här

 

 

 

 En blomfluga i några buskar

 

 humla

Solen försvann ganska hastig  på kvällen ,det blev ett härligt ljus på himmel och vaten

 

Klockan 24 såg det ut så här då solen gått ner hade inte tänkt gå över med kameran men när jag såg färgerna så  blev den av den lilla promenaden över till andra sidan holmen

 

 

 

 

 

 En tillbakablick innan jag  gick och lade mig i den ljusa sommarnatten
Idag har jag varit hemma med en del bestyr  varmt som bara den 31 grader  ,en regnskur kom och sänkte temperaturen strax före vi for iväg ,nu är jag tillbaka på holmen 25 grader var det hela vägen vi körde hit .Ha det fint alla ,nette

3 kommentarer:

  1. Så mycket vackert det finns här i världen! Jag hade gärna stannat vid vår villa i går kväll, men sonen skulle på bio och jag hade gräsmattan som skulle klippas....

    SvaraRadera
  2. Riktigt fint där på holmen och vackert fångade äppelblom och solnedgång.
    Ha en skön helg! ♥

    SvaraRadera
  3. Sista bilden gillar jag bäst. Trevlig helg!

    SvaraRadera