Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

lördag 7 mars 2015

Tråkiga bilder

Hårda vindar idag  vi tog en sväng ner till havet isen trilskas nog ännu med att ligga kvar trots 24 m i byarna

 

 

 

 Vatten på isen i och med sydliga vindar stiger vattnet

 
 

 Svårt att hålla kameran stilla pga vindarna

 

 

 

 Här var det friskt motvind men när jag tittade ner från bryggan där jag stod såg jag

Den här döda svanen lite längre bort låg en grå svan alltså en från senaste år ,det var säkert dom jag hade på bild vid liv för några veckor sedan 

 Tråkig dag på alla sätt en betalande kund i butiken idag ,det är nog så att man funderar på slutförsäljning  nog för att det lär vara samma ska överallt men det det är ingen tröst pengarna måste rulla alla månader .Väldigt jobbigt ,ha det bra alla som tittar in ,Nette

2 kommentarer:

  1. Riktiga busvädersbilder, ser tufft ut. Stackars svanarna. Hoppas de inte fick lida för länge. Här flöt det iland ett vildsvin. Såg ut som en stor tuva brunt gräs tills jag tittade lite närmare. Kanske gått ner sig på isen tidigare.
    Vackra bilder.
    Anette

    SvaraRadera
  2. Låter trist med butiken. Och svanen. Och is och snö får det vara nog med nu.

    SvaraRadera