Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

lördag 22 augusti 2015

Blommor vid barndomshemmet

Jättebalsaminen  blommar för fullt nu  dom här bilderna är från vägkanten

 

 

 

 

 

På G

 Hostan har också rekordmånga blommor

Otroligt vackra i närbild

 

 

 

 

 

Fångade ljuset 
En otroligt varm dag idag  vi som var på marknaden fick nog veta av värmen ibland stod luften stilla  ,vi har just kommit hem vi har varit borta i 14 timmar för vi var och besökte en sommarstuga också .mera om det senare ,ha det fint alla som tittar in ,Nette

4 kommentarer:

  1. Vackra bilder! Jättebalsaminen är frestande att ha, men den kräver säkert sin egen stora plats, för
    om jag inte tar fel så tar den för sig ?

    Karin

    SvaraRadera
  2. Hej! På dina bilder ser ju balsaminen riktigt fin ut, i verkligheten är jag inte förtjust i den. Här uppe hos mig har jag inte hittat den men den växte i mängder nere i Dalsland. Hostan är fin däremot, och en häftig färg hade den.
    Ja jag får väl lugna mig och läsa senare vad det är ni har på gång med tanke på vad du skriver. Just nu hinner jag bara titta på fri-idrott och springa ut och plocka blåbär och hallon mellan sändningarna. Och så försöka sova ett tag också förstås
    Kram från pörtet

    SvaraRadera
  3. Idag har jag tagit med en bild som nästan är lika nära naturen som du med din kamera.

    SvaraRadera