Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 27 november 2015

Snön som var på visit och ny belysning ute

Ett troll har dykt upp på vår veranda  lyser gör det också 

 

 

 

 Så här ser det ut dagtid  eller rättare sagt såg ut  då vi hade snö, den  är ju för längesedan borta då jag for från jobbet idag var +8 grader


Hann ta några lysande  snökristallbilder

 Och några konstverk av naturen + kameran

 

 

 

 

 Trevlig lillajul som vi säger här i svenskfinland   och trevlig 1  advent   ,Nette

10 kommentarer:

  1. De tre, fyra sista som du skriver små konstverk, i alla fall går de hem hos mig.
    Visst är det trist att snön kommer på bara besök. Nästa dag förvandlad till grå sörja. Så är det hos mig.
    / Deerhunter

    SvaraRadera
  2. Beautiful photography. Have a wonderful weekend.

    SvaraRadera
  3. Hei
    Så mange flotte bilder. Frost, is og snø er fantastisk fint. Ønsker deg en fin adventshelg.

    Klem Vivis fotoblogg

    SvaraRadera
  4. Underbart vackra bilder. Så fint med snö, här har vi bara regn och grått. Hoppas på en vit jul ändå.
    Trevlig advent.
    Kram Siwan

    SvaraRadera
  5. Lilla Nette så fin Du gjort din Avards, åh så fint det blev. Vilken fin Ljusdekoration Ni har, det har jag inte sett här ännu. Men skall sanningen fram så kommer jag nästan bara till Konsum-, och där bliver ju bara matinköp Det är grått här, 5,4 + just nu. Men mig gör det
    inte så mycket, Snö har vi inte alls haft här i Östergötland där jag bor. Ha,ha och med min kamera kan man inte taga några snökristall
    bilder. Jag njuter när jag ser dina fina bilder Du är ett proffs.
    Ha nu en fin fösta Advent önskar Hajan

    SvaraRadera
  6. Det var verkligen fina bilder du har fångat med din kamera. Belysningen är ju fin både med snön och med lyset.
    Ha en fin Advent
    Kram Meta

    SvaraRadera
  7. The ice crystals look like diamonds!

    SvaraRadera
  8. - Halloj i nordost.
    - Vilket snygg ljusdekoration. Och många fina bilder
    på de konstverk som naturen bjuder oss på.
    Ingen snö och is här dock. 5 plusgrader och regn. Riktigt
    tråkigt väder. Men det passar ganska bra att stå inne i
    värmen och baka.
    - Ha en fin avslutning på veckan !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

    SvaraRadera