Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

onsdag 10 augusti 2016

Regnbåge och moln ,tjatigt ?

 inte bara en utan dubbla regnbågar lyste upp tillvaron en kväll på holmen 

 Regnet fanns på landsidan 

 

 Där syns en del av den andra 

 Molnen kom den kvällen också 

 

 Solen gick i moln dom kommer vid 21 tiden  varje kväll så vi kallar dom nians moln 

 

 Dagen började med häftiga regnskurar  ,stan som hade presidentbesök idag blev nog rejält rengjord .Vi får också besök ,min mans kusin kommer från Canada med nattplanet  ,så vi åker och hämtar henne .Nu blir det släkten för hela slanten  en vecka framöver ,min mans syster kom igår ,kusin idag ,vi har stor släktträff från min sida på lördag och  på måndag kommer min mans kusin från Sverige  ,alla på en gång .
Ha det fint alla som tittar in ,Nette

1 kommentar:

  1. Härliga bilder och jag önskar dig många trevliga stunder med familj.
    Ha det så bra
    Halina

    SvaraRadera