Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

lördag 17 november 2018

Bilder från idag

 Long time no see , brukar vi säga . Men idag  visar jag min amaryllis en lök jag satte i en kruka med lite vatten  för 10 dagar sedan nu växer den och 2 knoppar 

 så här ska den börja se ut  

 solen visade sig för första dagen så man kunde gå ut med kameran den 3.11 var förra gången så vi har levat i mörker 

 

 

 Min bil blev tvättad idag 

 Har titta på inredningar  en längre tid eftersom vi försöker förnya en del i vårt hus ,marmor bord är populära nu men priset är ju också vackert  så jag gjorde en budgetvariant  sydde en ny bordsskiva på ett gammalt bord 

 Orkidéerna blommar för fullt mera knoppar på gång Ha det fint alla som tittar in ,Nette

3 kommentarer:

  1. Din amaryllis är högre än mina två. Knopparna är så stora här så jag trodde att stänglarna skulle bli därefter men så ser det inte ut. Novemberbilderna är fina. Jag upplever att november är ljusare i år än den brukar vara, men kanske det är mitt sinne som är ljusare. Härlig månad i vilket fall som helst. Tack för dina fina stämningsfulla bilder Nette. Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  2. Your Lily will be lovely when it comes out. The flowers are so beautiful. Love the table and the orchids

    SvaraRadera
  3. tÄNK ATT dU SATT EN sMARYLLIS, HAR EJ VARIT O NÅHPN AFFÄR-dET ÖR INGET SOM ÄR SIG LIKTM KÖRA
    NÅN hUR SKALL DETTA SLUTA. fÖRSTA ÅRET UTANEN amaryllis.
    DU HAR SÅ FINT VI HÖRS SNART IGEN

    SvaraRadera