Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

torsdag 14 februari 2019

Har gjort om mitt kök !!!!!!!!!

Vårt kök har fått en makeover ,köksluckorna blev mörkgrå  i stället för vita ,alltså bild efter 


 Bild före ,efter 30 år som vita är det ett gulnat kök med en del skavanker 
 En gul gardin gör att solen lyser alla dagar 

 Vi gjorde också lådor i stället för skåp på nedre delen mest  praktiskt för dåliga knän och rygg

 före 
 

 Nya handtag

 Nu ska det bli nya tapeter och så borde det bli ny belysning (min man är elektriker  hmm )

 före
 

 

 Nya spetsar på hyllkanterna blev det också

 Dörren till tvättrummen blev också grå 
Det håller vi på med nu att fixa huset ,har köpt tapeter till nästan alla rum  också !
ha det bra alla som tittar in ,Nette

4 kommentarer:

  1. Vilket fint kök du fått, gardinen lyser verkligen upp...min man är också elektriker, det kopplas både här och där, nya installationer hela tiden.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken skillnad! Visst är det bra med lådor istället för bänkskåp, det har vi också. Man slipper krypa för att se vad som finns längst in. Vad ska det bli för tapet?
    Jag ser allt ditt glasfusingkonstverk i blått, det fönstret tilltalade mig lite extra, såklart!

    SvaraRadera
  3. Så fint det blev,riktigt snyggt,grattis!!

    SvaraRadera