Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

lördag 2 mars 2019

Ny färger i köksfönstret

 Det blåa glaset blev utbytt till grönt ,en del arvegods och mitt från förut får samsas på köksbänken 

 Nu är det grönt och citroner  

 70-tals glas 

 Köpte på Tradera en färg grann duk av Lena Linderholm  ,ni vet ju att jag har tusentals tyger från förut  meeen. Nu vet jag inte om jag behåller den som duk eller klipper sönder den !

 På köpet kom en bok som Lena och Gösta Linderholm skrivit  där fanns användbara recept och sångtexter  ,vem minns inte rulla in en boll och låt den rulla ! Där fanns till min stora glädje en melodi som heter till Anette, passande eller hur !

 Boken var också signerad  .

3 kommentarer:

  1. The green is refreshing for a change Nette

    SvaraRadera
  2. Så fint att inreda med glas och efter årstid dessutom. Din gröna skål på fot har jag i opatiskt ofärgat glas. Vet du var den kommer ifrån?
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera