Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

fredag 4 juni 2021

Maj bilder

Värmen kom i maj men bara för en kort stund ,jag planterade blommor på holmen 


 Björken blommade 

 både han och hon blommor

 Sockblommans vackra blad 

 jag gillar ju gullvivor så dom får växa där dom råkar växa alla olika färger 


vårblommning 




 påskliljorna hade extra mycket blom i år

 Vacker kväll vid Vägvik 

 Sädesärlan putsar sig 

 Tärnparet var väldigt upptagna  av varandra




Den vackraste tiden den gröna 




Tussilago frön 

Dubbel påsklilja






And par 

Ursäkta nu men liknar inte du en pingvin 

Skräckens skarvar 

Svartfiskarna (utan fiskekort)



Vårblomningen sätter igång igen efter kylan 

men eftersom det kalla vädret består står sig blommorna länge i år 


 






Mina orkidér började en ny blomning 

 Köpte en sommarblomampel i mina färger 

Spegelfotografering i skogen 


Kabbelekadiket



Första helgen på holmen 



Hemma blommade det som aldrig  förr  ,häggmispel

 blodhäggen

Häggen på kyrkbacken 

Dom är vita som brudar 

Nu har jag semester  och   på holmen där blommar körsbär ,hägg ,plommon och äppel  ,trevlig juni till alla som tittar in Nette

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar