Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

måndag 5 december 2022

Mitt augusti - 22 del 1

 Augusti var en regnig månad  våta bilder 
 Men jag hade nya sandaler 
 
 Nu börjar det skymma på nätterna så solcellsbelysningen kan användas igen .
 Gässgäng i regnet 
 
 
 Våt gubbe 
 Dubbel regnbåge 
 Röda vinbär
 Mini cyklamen 
 Längtan till havet  en solig kväll 
 
 
 
 Bänken och bakom svalor i flygande fläng 
 Den övervintrade hortensian 
 Fullmåne 
 på besök norrut 
 
 Där hade flyg myror kul 
 Vackra himlar såg vi 
 både upp 
 och ner 
 
 
 Ljungen blommade 
 
 
 Tomaterna blommade på komposten 
 
 Persilja 
 
 Dagliljorna blommade rikligt

 Blomfluga 

 

 

 

 

 I grannens trädgård 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Gräshoppa 
 
 Kväll på Vägvik 
Jag hade otroligt nog så många bilder från augusti så det blir 2 inlägg 

1 kommentar:

  1. Det är något speciellt med augusti, mogen, mättad och så vacker. Dina bilder är som alltid magiskt vackra, jag kan inte säga vilket foto som är bäst, men favoriten blev nog ändå mångatan över vattnet. Det är så vackert så det nästan gör ont i själen på mig och jag är så glad att jag har fått uppleva allt detta så många gånger om och nu blir påmind om augusti med allt vad det innebär.
    Här ser man inte samma sak, andra fina ja, men inte som i norden. Dina sandaler kan man ju bara inte låta bli att tycka om. Nu ser jag framemot ditt nästa inlägg! Tack Nette! Kram

    SvaraRadera