Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

söndag 25 februari 2024

Mitt augusti - 23

Augusti = bär tider 
Längesedan jag uppdaterat men tiden har inte funnits eftersom jag avvecklat mitt företag och är numera fritidsforskare (pensionär)

 

 

 

 Det blev lite nya tapeter  i rummet där jag befinner mig nu 

 

 

 Lavendel o en självsådd petunia ,är det bar slumpen som gjort den samma färg som lavendeln ?

 

 

 

 

 på färd norröver ,Pörkenäs

 

 

 Den otroliga femtungan  som blommar i alla väder 

 

 

 Efter storm kommer skräp


 Svarta tomater dom blev färdiga först inomhus 

 

 Äppelrikt år 

 Mina dahlior 

 

 

 

 Rummet färdigt 

 

 

 

 

 

 Vår pensionärs rabatt börjar ta form 

 Hos grannen  många blombilder 20 . 8 

 

 

 

 

 

 Enda Gladiolen som blommade av 20 lökar 

 

 

 

 Got om svamp i regnvädret 

 
 
 

 

 


 Polisbåt på utryckning 

 

 Villavslutning 

 Våra kräldjur på holmen  

 Paddan sitter modell 
Det var mitt augusti ,jag har ju mera bilder men av bekvämlighet har det blivit endast från 1 kamera .

Ha det fint alla !
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar