Bloggintresserade lägg dig gärna som följare

tisdag 24 september 2013

Glödande blad

 På söndagsmorgon var det ännu  sommarväder  nu är det vinter ja hu vad det var kallt idag morgon rimfrost på marken  och nu ikväll var jag ut och fotade det är bara 5 grader nu  och en isande kall vind .Ser ni dom vita hjärtan som finns i bakgrunden

Kunde inte låta bli att leka med bilden




 Det var blad i mina spirea buskar

Nu blir det att plocka fram handskar o stickade tröjor  för det lär ju inte bli varmare än 4 grader i morgon stor skillnad från 24 .Det blir väl så att vi hoppar över hösten nu när vi hoppade över våren .Ha det fint alla ,Nette

5 kommentarer:

  1. Fina färger! Hos mig syns nog dina senaste inlägg i listan! Tror du inte att det beror på om man uppdaterar sidan eller tar bort gammal historik? Ha en fin dag! ♥

    SvaraRadera
  2. Kallt har vi, men solen tittar fram och det är alltid något!
    Jag har plockat fram långkalsonger, mössa och vinterjackan, så månne inte jag skall klara av den kalla hösten....
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Väldigt vad hösten kom fort,kalla nätter och morgnar.Jobbade vid teatern i går kväll och roddade vid operaföreställningen La Boheme av Norrlandsoperan,och det var riktigt kallt vi 11:tiden när vi gick hem! Fina färger på dina höstlöv!

    SvaraRadera
  4. Hi Nette Wonderful colours of autumn you have captured.

    SvaraRadera
  5. Kanon snygga bilder på höstlöven:)
    Här har vi också börjat plocka fram varmare kläder :)
    Ha en fin dag :)

    SvaraRadera